FORMULARI INSCRIPCIÓ SERVEI DE MIGDIA CURS 2024/2025
L’Escola ofereix a partir de les 13.00 i fins a les 15.00 el servei de migdia durant tot el curs escolar.
El projecte de servei de migdia té dos aspectes diferenciats:
Servei de Cuina
Educadors en el servei de migdia
ESO-I-BATXILLERAT-GENER-2025.pdf
ESO I BATXILLERAT GENER 2025.pdf application/pdfESO I BATXILLERAT GENER 2025.pdf 164.24 KB 2025-01-07 7 de gener de 2025 2025-01-07 7 de gener de 2025 |
INFANTIL-I-PRIMARIA-GENER-2025.pdf
INFANTIL I PRIMÀRIA GENER 2025.pdf application/pdfINFANTIL I PRIMÀRIA GENER 2025.pdf 169.75 KB 2025-01-07 7 de gener de 2025 2025-01-07 7 de gener de 2025 |
PETITS-I1-I-I2-GENER-2025.pdf
PETITS I1 I I2 GENER 2025.pdf application/pdfPETITS I1 I I2 GENER 2025.pdf 167 KB 2025-01-07 7 de gener de 2025 2025-01-07 7 de gener de 2025 |
SENSE-GLUTEN-GENER-2025.pdf
SENSE GLUTEN GENER 2025.pdf application/pdfSENSE GLUTEN GENER 2025.pdf 162.72 KB 2025-01-07 7 de gener de 2025 2025-01-07 7 de gener de 2025 |
TRITURATS-2025.pdf
TRITURATS 2025.pdf application/pdfTRITURATS 2025.pdf 199.1 KB 2025-01-07 7 de gener de 2025 2025-01-07 7 de gener de 2025 |
10
A partir dels dies escolars de tot el curs, descomptant vacances i festius, s’ha calculat el cost total del servei de migdia i s’ha repartit en un import igual per a cada mes, de setembre a juny.
Aquest import es carrega en el rebut mensual de l’escola i es correspon a:
Degut a la gran quantitat de combinacions de dies possibles, sobretot en els casos de 3, 2 o 1 dia per setmana, s’ha utilitzat pel càlcul del cost del servei de menjador un valor promig. Ja s’han descomptat els dies d’acabament del 1r i 3r trimestre (en total 2 dies).
Aquests preus estan calculats per fer ús del servei de migdia a partir del mes de setembre i tot el curs escolar. Per als alumnes que, un cop iniciat el curs, s’apuntin al servei de migdia de manera fixa, es calcularà l’import corresponent en funció de la data d’inscripció.
Qualsevol modificació del servei de migdia s’haurà de notificar a secretaria i s’aplicarà en el canvi de mes.
En el rebut del gener i del mes de juny es descomptaran els dies que els alumnes no hagin fet ús del servei de migdia a causa d’excursions o altres activitats organitzades pel centre.
Si un/a alumne/a necessita algun tipus de dieta, cal comunicar-ho a la secretaria del centre, qui ho comunicarà al servei de cuina de l’escola. Sempre cal la prescripció facultativa, on s’especifiqui clarament el tipus de dieta a seguir.
En el cas d’al·lèrgia alimentària, cal que empleneu la fitxa d’al·lèrgies alimentàries que trobareu adjunta a aquesta notícia (part superior dreta). Podeu lliurar aquesta fitxa a secretaria de l’escola, o fer-ho directament a les responsables de cuina. En aquest cas cal trucar a partir del 1 de setembre, al 938 740 351, de dilluns a divendres de 10h a 12h, i concretar una entrevista on podreu exposar tot el que calgui referent a l’al·lèrgia alimentària del vostre/a fill/a.
Si el vostre fill/a no es queda habitualment a dinar, i té alguna al·lèrgia alimentària, el dia que faci ús del servei de migdia és important que ho recordi a la secretaria del centre, a primera hora del matí, abans d’entrar a classe. Si encara no ha presentat la fitxa d’al·lèrgia alimentària caldrà que ho faci en aquest moment, sinó no podrà fer ús del servei.
Us recordem que aquests documents tenen validesa durant l’any en curs i que s’haurà de renovar any a any.
Els alumnes que no tenen cap al·lèrgia alimentària no han de presentar la fitxa.
A partir del segon dia d’estar malalt s’abonarà el seu import, sempre i quan s’hagi justificat l’absència i es porti el rebut del mes.
Botiga online i inscripcions al servei de migdia
A través de l’Associació, les mares i pares d’alumnes col·laboren en la realització del Projecte Educatiu del Centre, fomentant els valors en els que volen que els seus fill/es siguin educats. L’Associació té com a òrgans de govern:
Dins de la junta hi ha un president, tresorer, secretari, i un membre responsable per cada una de les seccions de: parvulari, primària, ESO i Batxillertat. A més també tenim un representant al consell escolar i un responsable d’estar en contacte amb les seccions esportives.
Per posar-se en contacte podeu enviar un e-mail a:
Menjador - Consell Comarcal del Bages (ccbages.cat)
Les famílies que ja van demanar l'ajut l’any passat només hauran de comprovar que les dades que consten siguin correctes, posar el seu nom a l’encapçalament de la sol·licitud i signar-la a la part de darrera. Us ho facilitarem des de l'institut.
Les famílies que no en les vau demanar i que ho voleu fer aquest any han de demanar cita prèvia a partir del 21 de juny per fer el tràmit presencialment a la secció d’ensenyament (ctra. Vic, 16). Per demanar cita prèvia ho poden fer a través de la web municipal: http://www.manresa.cat/react/citaprevia/EDU o bé a través del número de telèfon 938752485.
Cal que porteu la documentació següent: Llibre de família i DNI/NIE de totes les persones majors de 16 anys que formen part de la unitat familiar.
El termini per presentar la sol·licitud és del 30 d'abril al 13 de setembre de 2024, ambdós inclosos.
Qui pot demanar l'ajut?
La sol·licitud s'ha de presentar a través del següent enllaç: Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu
Ens agrada saber de tu
Oferta educativa
Serveis de l'escola
© 2022 La Salle Manresa · Avís legal · Política de privadesa · Política de cookies · Creaescola.com